Koolhydraatarm 30 dagen menu: zo kom jij weer in topvorm!

Tijdelijk met 75% korting!

Gemiddelde leestijd: 13 minuten
Koolhydraatarm 30 dagen menu salade

De strijd tegen de kilo’s blijft een uitdagende, zeker wanneer je niet goed weet hoe je hem moet aanpakken. Waar een dieet soms snel en effectief lijkt te werken, is het vaak een oplossing voor de korte termijn. Het jojo-effect treedt al snel in werking en zodra dat gebeurt ben je weer terug bij af. Hoe zorg je er nu voor dat je wel in topvorm komt en dat je dit resultaat behoudt? Dat is heel simpel! Door het koolhydraatarm 30 dagen menu te volgen! We gaan je er alles over vertellen. 

Inhoudsopgave

Waarom lukt afvallen niet?

Om succesvol af te vallen moet je maar net een methode ontdekken die past bij jou. Niet elk dieet werkt voor iedereen. Dat is ook logisch, want geen enkel lichaam is hetzelfde.

Ben je momenteel niet tevreden over hoe je eruitziet en wil je eindelijk van dat overtollige vet af komen? Dan is het belangrijk om te weten waarom afvallen of snel afvallen doorgaans niet lukt.  

1. Je bent niet voldoende toegewijd

Voordat je een dieet of bepaalde methode aan de kant schuift en zegt dat het niet werkt, moet je naar jezelf kijken. Ben je wel toegewijd genoeg? Doe je er alles aan om je doelen te bereiken? Of sjoemel je hier en daar weleens? Eet je bepaalde tussendoortjes die niet in het dieetplan staan of lap je op een andere manier ‘de regels’ aan je laars?

Het is belangrijk om hierin eerlijk te zijn, vooral tegen jezelf. Anders ga je natuurlijk nooit je doel bereiken. Je voeding is nu eenmaal het belangrijkste onderdeel van het afvalproces. 

2. Je geeft het niet voldoende tijd

Wanneer je begint met afvallen, gaat het vaak eerst heel snel. In de eerste fase van het afvalproces verlies je namelijk ook veel vocht. Daardoor lijken de kilo’s eraf te vliegen. Na een tijdje gaat het langzamer, maar geef dan niet op.

Gun je lichaam de tijd om te wennen aan je nieuwe voedingspatroon of dieet en zet het een paar weken door. Je zal zien dat je dan weer vet verliest. Heb je het idee dat het helemaal stagneert? Dan kan een gesprek met een diëtist of huisarts je vast verder helpen. 

3. Je nuttigt niet de juiste voeding/dranken

Afvallen lukt het beste wanneer je de juiste voedingstoffen binnenkrijgt. Je lichaam heeft ze nu eenmaal nodig om goed te functioneren. Die voedingsstoffen haal je niet alleen uit je eten, maar ook uit je drinken.

Veel mensen staan niet stil bij wat zij dagelijks binnenkrijgen, omdat zij de drankjes niet meetellen. Maar koffie en thee met suiker of allerlei fruitsapjes en smoothies, bevatten ontzettend veel extra suikers. Tel je die niet mee, dan snap je misschien niet meteen waarom je niet afvalt. Maar het is eigenlijk niet meer dan logisch!

Zorg ervoor dat je een gezond voedingspatroon hebt. Eet voldoende groenten, neem twee stuks fruit per dag, drink zo’n 2 tot 3 liter water per dag en blijf lekker in beweging. Dat is nog altijd het beste! 

4. Je beweegt niet genoeg of niet op de goede manier

In beweging blijven wordt nog weleens onderschat. Je hoeft echt niet iedere dag een paar uur in de sportschool door te brengen. Een stevige wandeling van 30 tot 45 minuten per dag kan al voldoende zijn wanneer je er gezond bij eet. Houd er rekening mee dat je elke dag beweging nodig hebt.

Vind jij trainen in de sportschool wél heel leuk? Ga dan vooral zo door! Houd er wel rekening mee dat spiermassa zwaarder is dan vetmassa. Het kan dus best zijn dat je afvalt, maar dat de weegschaal zegt van niet. Het getal op je weegschaal kan zelfs omhooggaan, wanneer je meer spiermassa krijgt. Laat dit je niet demotiveren. Het beeld in de spiegel is wat uiteindelijk telt. 

5. Er is een medische of genetische reden voor

Slik je bepaalde medicatie, heb je last van eetbuien of ervaar je lichamelijke problemen? Er kunnen allerlei redenen zijn waarom afvallen niet lukt. Heb je het idee dat er iets medisch of genetisch speelt? Ga dan altijd in gesprek met je arts om te bespreken wat je ertegen kunt doen. 

Tips om wel weer af te vallen

Ben je er klaar voor om het anders aan te pakken? Met deze tips lukt het je wel om af te vallen! 

1. Word je bewust van wat je eet (en drinkt!) 

2. Eet kleinere porties, eventueel van een kleiner bord 

3. Eet genoeg eiwitten en vezels 

4. Wees niet bang voor onverzadigde vetten, die heb je nodig 

5. Blijf lekker in beweging 

6. Drink genoeg water 

7. Verminder eventueel de inname van koolhydraten 

Koolhydraatarm eten en afvallen?

Koolhydraatarm eten kan ervoor zorgen dat je sneller afvalt. De eerste weken verlies je hierbij ook meer vocht dan vet, maar uiteindelijk ga je vet verbranden. Je koolhydraat-inname verminderen werkt.

Dat wordt keer op keer bewezen met allerlei koolhydraatarme diëten (zoals het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu). Wees je er wel bewust van dat je koolhydraten nodig hebt en dat een langdurig koolhydraatarm dieet de kans op tekorten vergroot. 

Tip: het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu

Daarom is het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu de ideale oplossing! Het helpt je in 30 dagen tijd gewicht te verliezen en je vetpercentage te verminderen.

Dat is net lang genoeg om de effecten ervan op te merken, maar niet zo lang dat het ten koste gaat van je gezondheid. Bovendien is dit plan niet aan strenge regels gebonden! Je blijft lekker eten en ondertussen word je slanker, net als de 72.000 vrouwen die jou al voor gingen! 

Koolhydraatarm 30 Dagen Menu boek

De voordelen van het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu

Er zijn verschillende redenen te noemen voor het succes van het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu. Zo is het een plan met complete weekmenu’s waar allerlei heerlijke recepten in staan. Niet alleen recepten voor maaltijden, maar ook voor tussendoortjes. Dankzij de handige boodschappenlijstjes haal je met gemak alle ingrediënten in huis voor een gezonde en verantwoorde maaltijd.

Als je dat al gemakkelijk vindt, word je vast blij van het feit dat je zelf niets hoeft uit te zoeken. Alleen al door de weekmenu’s te volgen, zal je vet verbranden. En doordat de weekmenu’s zo voordelig opgebouwd zijn, kost het je helemaal niet veel geld! 

Wil je naast geld ook tijd besparen? De recepten zijn snel en gemakkelijk te maken. De meeste gerechten maak je al binnen een kwartier klaar. Bovendien zijn ze geschikt voor het hele gezin, waardoor iedereen kan mee eten.

En alsof dat allemaal nog niet mooi genoeg is, word je hongergevoel er ook nog eens stukken minder door. Daardoor ben je minder snel geneigd om naar onverantwoorde snacks te grijpen. Wat wil je nog meer? 

Wat kun je van het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu verwachten?

Wat je mag verwachten wanneer je met het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu aan de slag gaat is dat je gemiddeld 5 tot 10 kilo, maar eventueel zelfs meer aan gewicht verliest. Zonder te sporten of honger te lijden!

Bovendien zal je meer energie krijgen, beter slapen, een minder opgeblazen gevoel ervaren en je huid gaat stralen. Dit leidt ertoe dat je weer meer van het leven kunt genieten en dat je jezelf aantrekkelijker zal voelen. Bovendien voorkom je met dit plan dat je gaat jojo-en. 

Nu met gratis bonussen!

Bestel je het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu, dan krijg je er tijdelijk 5 gratis bonussen (t.w.v. €152,85) bij! 

Bonus #1: 20 Koolhydraatarme Pasta & Pizza Recepten

Wie zegt dat gezond eten niet lekker mag zijn? Met deze recepten voor pizza’s en pasta’s geniet jij alsnog met volle teugen van het leven! 

Bonus #2: Boodschappenlijstjes voor 4 weken

Superhandig om mee te nemen wanneer je naar de supermarkt gaat. Download ook dit gratis weekmenu inclusief boodschappenlijstje

Bonus #3: Heerlijke Soep Recepten

Ben jij dol op soep? Met deze recepten blijf je eindeloos variëren en verras je je gezin keer op keer met een nieuwe smaak. 

Bonus #4: Afslank Kuis Geheimen

Ontdek de geheimen van vrouwen die met vet eten toch een slank en sexy lichaam behouden! 

Bonus #5: Happy Hour Cocktail Recepten

Je begrijpt inmiddels wel dat het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu absoluut geen straf is. Met deze cocktail recepten heb je dubbel zoveel reden om een feestje te vieren. Cocktails die lekker zijn én goed zijn voor de lijn? Ja, ze bestaan echt en je krijgt ze helemaal cadeau

Koolhydraatarm 30 Dagen Menu producten

Meest gestelde vragen

1. Hoe weet ik of het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu iets voor mij is?

Gewoon proberen! Merk je binnen 30 dagen dat het niets voor jou is? Dan krijg je je geld terug. Je loopt hierdoor helemaal geen risico. 

Alle voordelen van het Koolhydraatarm 30 Dagen Menu:

✅ Overheerlijke weekmenu’s waarmee je moeiteloos 7 kilo buikvet verbrand binnen 30 dagen
✅ Op een versnelde manier vet verbranden rondom je buik, benen en billen
✅ Nooit meer jojo-en
✅ Afslanken zonder honger en zonder sporten
✅ 6 keer per dag een heerlijke eetmoment, dus geen hongergevoel
✅ Gegarandeerd resultaat met onze 100% Afslank Garantie – val makkelijk af of je geld terug

Start nu!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Door de site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close